Joensuu Region goes Biathlon!

Yrittäjä! Kiinnostaako ilmainen näkyvyys maaliskuun ampumahiihtokisojen aikaan?

Olemme laatimassa venäläisille kisavieraille suunnattua tarjouslehtistä, jota tullaan jakamaan laajasti sähköisessä muodossa mm. KontU:n, JOSEKin, Joensuun Kaupunkikeskustayhdistyksen ja Karelia Expertin kanavissa sekä Facebookin ja Vkontakten Kontiolahti Biathlon -yhteisöissä (joista yksin jälkimmäiseen kuuluu yli 70 000 henkeä).

Nyt sinulla on mahdollisuus saada oma kisaviikon (5.-11.3) tarjouksesi ilmaiseksi tarjouslehtiseemme. Näin sinä saat ilmaisen myynninedistämiskampanjan ja lisäksi toimitamme halutessasi myymälääsi ampumahiihtokisojen markkinointimateriaalia (juliste, esitteet tms.), joilla saat myös tuotua kumppanuutta esille - ja samalla kisat saavat kivasti lisänäkyvyyttä.

Kiinnostuin, miten toimia?

Ilmoitukset tulee toimittaa painovalmiina pdf tiedostoina viimeistään 12.2.2018 osoitteeseen: laura@fabrik.fi Kuvien resoluutio väh. 300 dpi. Ilmoituksissa ei tarvise olla ylivetoja. Esite painetaan arkkipainossa päällystetylle paperille. Ilmoituksien väliin jää sivuille näkyvä valkea väli.

Mikäli tarvitset ilmoituksen suunnittelua, ota yhteyttä Fabrikiin: laura@fabrik.fi

Mediakortti