Kesäntekijäiset 2.-5.5.2018

Kesäntekijäiset

Kesäntekijäiset on Joensuun kaupunkikeskustan tarjouksia täynnä oleva kesänjulistus. Tule ja virittäydy kesään, tutustu tuleviin tapahtumiin, valmistaudu juhliin, korista ja koristaudu, shoppaa ja nautiskele hyvästä ruuasta. Viihdy kaupunkikeskustan tunnelmassa.

Kesäntekijäisviikolla yhdistykset ja järjestöt esittelevät toimintaansa kävelykadulla. Mukana eri alojen toimijoita ja kesäteattereita. Tule tutustumaan toimintaan ja tulevan kesän tarjontaan.

Perjantai 4.5. torilavalla

klo 12.00 Elävät Kaupunkikeskustat ry:n toiminnanjohtaja Pokko Lemminkäinen

klo 12.15 Kesäviirikilpailun tulosten julkistaminen ja palkintojenjako

klo 12.45 julkistetaan vuoden 2017 Kaupunkikeskustateko ja Kaupunkikeskustaideakilpailun tulokset sekä jaetaan palkinnot

Kesäntekijäiset myös Taitokorttelissa perjantaina 4.5. klo 10-17 ja lauantaina 5.5. klo 10-15. Ohjelmassa on muun muassa kädentaitopajoja, työnäytöksiä, Pop-up myyntiä, lapsille perinneleikkejä & Taitokorttelin Polkupiha avoinna, putiikeilla huikeen hyvät tarjoukset esillä, kahvilan aurinkoinen terassi palvelee, Naisten pankki Joensuu on mukana Kestävä kulutus –teemalla ja Outokummun kaivos esittäytyy ja lapsille on aarteenetsintää!