Kesäviirin suunnittelukilpailu 2017

"Elämää Joensuun torilla"

Joensuun Kaupunkikeskustayhdistys järjestää kesäviirien suunnittelukilpailun. Kilpailun teemana on "Elämää Joensuun torilla". Kilpailuun voivat osallistua kaikki. Ehdotuksen edellytetään perustuvan omaehtoiseen suunnitteluun. Voittanut viiri liehuu kaupunkikeskustan valaisinpylväissä koko kesän.

Viiri

Viiri valmistetaan hyvänlaatuisesta lippukankaasta ja kuva painetaan silkkipainotekniikalla siten, että toinen puoli näkyy peilikuvana. Viirin tulee olla 2,5 metriä korkea ja sen yläosan leveyden 1 metri. Alaosasta viiri voi olla kapeampikin. Viirissä voi olla korkeintaan kolmea väriä valkoisen lisäksi. Kilpailuehdotukset esitetään väritettyinä A4 kokoiselle paperille mittakaavassa 1:10.

Palkinnot

Palkintoina on yksi 500 euron palkinto ja kaksi 150 euron kunniamainintaa. Palkitut ehdotukset jäävät järjestäjän omaisuudeksi kaikin käyttöoikeuksin.

Kilpailuehdotusten palautus

Ehdotukset on varustettava nimimerkillä ja suljetulla nimikuorella, jossa on tekijän nimi ja yhteystiedot. Kilpailuehdotukset tulee toimittaa 19.3.2017 mennessä osoitteeseen:

Joensuun Kaupunkikeskustayhdistys ry
Suvantokatu 1