Keskustan yögrillivaunupaikkojen vuokraus 1.3.2018 alkaen

Joensuun Kaupunkikeskustayhdistys vuokraa kirjallisten tarjousten perusteella neljä grillivaunumyyntipaikkaa Sinisen virran laidalta.

Grillivaunumyyntipaikat ovat ns. yögrillipaikkoja, jotka toimivat arki- ja viikonloppuiltaisin kello 20 - 05 välisenä aikana.

Grillivaunumyyntipaikkojen pohjahinta on 5474 euroa/vuosi ja vuokrahintaan lisätään sähkö- ja jätemaksut. Grillivaunupaikkojen yrittäjien tulee myyntitoiminnassa noudattaa torin ja markkinoiden yleisiä ehtoja. Grillivaunupaikkojen osalta löydät tämän sivun lopusta yleiset ehdot ja ohjeet.

Grillivaunumyyntipaikat vuokrataan korkeimpien annettujen tarjouksien perusteella, minkä lisäksi tarjousten valinnassa painotetaan iltaruokatarjonnan monipuolisuutta, paikallisuutta ja laadukkuutta. Lisäksi painotetaan yrittäjien vastuuta oman ympäristön yleisestä siisteydestä ja puhtaanapidosta.

Joensuun kaupunkikeskustayhdistys pidättää oikeuden olla valitsematta ketään tarjouksen jättänyttä yritystä. Kaupunkikeskustayhdistys osoittaa tarvittaessa korvaavat tilat toriremontin aiheuttamien mahdollisten paikkasiirtojen ajaksi.

Tarjoukset tuotevalikoimineen tulee toimittaa 14.2.2018 kello 16 mennessä osoitteeseen Joensuun kaupunkikeskustayhdistys ry, Koskikatu 7, 80100 Joensuu tai sähköpostitse osoitteeseen kaupunkiyhdistys@jns.fi. Liitteeksi tarjoukseen tulee liittää verovelkatodistus ja kaupparekisteriote. Vuokrasopimukseen asetetaan kahden kuukauden takuuvuokra.

Lisätietoa voi kysyä sähköpostitse kaupunkiyhdistys@jns.fi –osoitteesta.

Mahdollisiin tiedusteluihin vastaa myös toiminnanjohtaja Anne Vänskä, p. 050 342 6663.

Grillipaikkojen yleiset ehdot

Kartta